Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení ekonomické situace zvolené soukromoprávní korporace pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Krčmářová, Jana ; Pražák, Vítězslav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí společnosti Seats, která působí na automobilovém trhu. Ke zhodnocení současného stavu byly použity analýzy SLEPTE, Porterův model pěti sil, model 7S a vybrané metody finanční analýzy. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení na zlepšení ekonomické situace společnosti.
Evaluations of Key Foreign Markets for the Supplier Selection in Society Skoda Auto
Kabáč, Ľudovít ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The Diploma Thesis seeks to evaluate key markets of the SKODA Auto company in terms of purchasing and supply possibilities. It analyzes both Skoda's external and internal environments and assesses current conditions in their key foreign supply market. Furthermore, it describes the purchasing process, methods of localization of suppliers, as well as possible methods of evaluation of Skoda's suppliers. The Thesis should provide the reader with an overview of current trends and opportunities in Skoda's supplier market.
Hodnocení ekonomické situace zvolené soukromoprávní korporace pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Krčmářová, Jana ; Pražák, Vítězslav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí společnosti Seats, která působí na automobilovém trhu. Ke zhodnocení současného stavu byly použity analýzy SLEPTE, Porterův model pěti sil, model 7S a vybrané metody finanční analýzy. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení na zlepšení ekonomické situace společnosti.
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Marmo, Mattia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going to be discussed in order to strengthen the brand image and its positioning within the global market. The four chapters of this master thesis offer a wide understanding of the Fiat brand being part of the FCA brand portfolio. The first chapter introduces the theoretical framework, fundamental for further discussions while the second chapter is focused on the history of the Fiat brand and the architecture of the brand portfolio after the acquisition of Chrysler. The third chapter includes the Fiat and FCA strategy adopted for the following years in order to participate in a stronger way in the automotive market while the last chapter focuses on the issues and opportunities that the Italian brand has as a major player within the FCA portfolio.
Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera
Kouba, Václav ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je analyzovat masmediální marketingovou komunikaci firem v pozicích lídra, vyzyvatele, následovatele a výklenkáře na českém automobilovém trhu. Analýza bude provedena na základě dat o reklamách v televizi, rádiu a tisku zadaných automobilkami v období roku 2014 a informacích o registracích výrobců ve stejném období. Informace o registracích společně s charakteristikami jednotlivých značek budou výchozími podklady pro rozřazení značek dle Kotlerových rolí do skupin. Skupiny pak budou podrobeny analýze komunikačních aktivit v televizi, rádiu a tisku. Závěrem bude zhodnoceno, zda firmy komunikují správně s ohledem na svou pozici. Případně budou navržena doporučení pro změnu této komunikace.
Evaluations of Key Foreign Markets for the Supplier Selection in Society Skoda Auto
Kabáč, Ľudovít ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The Diploma Thesis seeks to evaluate key markets of the SKODA Auto company in terms of purchasing and supply possibilities. It analyzes both Skoda's external and internal environments and assesses current conditions in their key foreign supply market. Furthermore, it describes the purchasing process, methods of localization of suppliers, as well as possible methods of evaluation of Skoda's suppliers. The Thesis should provide the reader with an overview of current trends and opportunities in Skoda's supplier market.
Vnímání značky BMW v rámci automobilového trhu České republiky
Pavelková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky BMW na automobilovém trhu České republiky. Cílem práce je zhodnocení pozice značky BMW a její vnímání českými spotřebiteli. Za tímto účelem je práce rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je řešena problematika značky a značkové strategie. Druhá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem. Třetí a čtvrtá kapitola analyzují automobilový trh v ČR. V páté kapitole je podrobněji charakterizována značka BMW a její konkurence. Poslední kapitola je věnována vnímání značky a jsou zde provedena dvě dotazníková šetření, přičemž jedno z nich bylo vypracováno přímo pro automobilku BMW, druhé bylo provedeno autorkou. Na základě výsledků těchto výzkumů jsou vyvozeny závěry.
Auto jako kabelka: Kupují spotřebitelé vozy dle aktuálních barevných trendů?
Červenková, Tereza ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Práce zkoumá existenci barevného trendu v automobilovém průmyslu ve sledovaném období leden 2009 -- prosinec 2013. Každá barva má sestaveny tři modely, které se od sebe liší cenovou kategorií. Výsledky odhalují, že lze prokázat existenci barevného trendu pro určité barvy a to konkrétně pro barvu bronzovou a modrou. Dlouhodobě probíhajícímu trendu na trhu s automobily vévodí barva bílá.
Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Kočí, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Doležal, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je zavedení programu Opel Partner na podporu prodeje nových automobilů importérem vozů Opel. Úvodní teoretická část se nejprve zaměřuje na vysvětlení marketingových pojmů a nástrojů, které v praxi úzce souvisejí s tímto programem. V dalším bloku teoretické části je postupně představen a popsán evropský automobilový trh, následně pak trh český a slovenský. Český a slovenský trh jsou popsány detailněji včetně bližšího zaměření na značku Opel jako takovou. Praktická část se pak již plně věnuje programu Opel Partner. Na jejím počátku je program nejprve obecně uveden v širším kontextu postavení značky Opel a celého automobilového trhu. Dále je program komplexně představen a popsán celý proces jeho fungování. Posledními částmi této práce jsou pak analýza prodejů programu a vybraných sledovaných ukazatelů, vyhodnocení přínosů vybraných marketingových aktivit na podporu programu a nastínění vlastních doporučení pro budoucí zefektivnění chodu programu.
Postavení evropských značek na trhu s automobily v ČLR
Vargasová, Nikola ; Zapletal, Petr (vedoucí práce) ; Střecha, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného postavení evropských značek na čínském trhu s automobily a nastínění možného budoucího vývoje a příležitostí pro další růst. V první kapitole je charakterizován automobilový trh v EU a ČLR. V další části je popsán vývoj obchodu s výrobky automobilového průmyslu mezi těmito zeměmi. Nakonec je provedena SWOT analýza evropských automobilek na čínském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.